I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 16, 2011

haPpy SOKmo,,,wait n see

SEbelum memulakan majlis,,eka nak ucapkan selamat malam
n ASSALAMUALAIKUM,,

pertama2nya nak ucapkan selamat hari jadi yang ke 23 buat kakakku,,
pada hari semalam 15 april 2011
iaitu NUR AMALINA BINTI AB WAHAB,,
EKA DOAKAN MOGA ENA BAHGIA DI SAMPING ORANG TERSAYANG,,,
MOGA HIDUP DI BERKATI ALLAH,,
HAPPY SELALU,,
N SEMOGA PERTAMBAHAN UMUR ENA SEIRING DENGAN KEMATANGANMU,,ceeeeeewaaaah



my second sis,,

ok,,mulakan dengan citer hari ni,,
actually ,,aku ni baru balik dari JUSCO taman U jer,,
buat preparation utk sambut bday BELLA malam ni,,
huhuhu,,
tunggula bella,,kami dah sediakan bahan yang secukupnya utk kamu,,,

hak2,,
kami dah latih skuad kami untk meng ,BANG,,,BANG,,BOOM,,,utk cik bella,,
tunggu,,,
ok,,utk cik BELLa,,,saya dah sedia dah hadiah yang x special,,
hadiah tu awak pernoh tngok ,,
saya dah pakai,,tapi saya nak bagi gop ke awok sebab memang nok bagi lah,,

ucapan saya utk esok,,17 APRIL 2011
buat NABILAH ABDUL KADIR,,
hapy bday to you
hapy bday to you
hapy bday to cik nabilah bulat bucuk
hapy bday to you

sweet 20,,
dah jadi akak dah,,
moga segala impian dapat dikabulkan,,
menjadi anak yang soleh dan taat kepadaNYA,,
ada pakwe bagitau yer,,ingat,,jangan senyap2,,
wish u good luck in FINAL,MASUM n SUKMA,,



cik BELL,,tunggu n lihat apa yang akan terjadi kepadamu malam n i,,
huhuhu,,jangan marah,,



bye2,,nak solat dlu,,
wish me good luck for final,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails