I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 22, 2012

KALIAN ...TERBAEK




TEMAN
Sukar untuk di ungkapkan dengan kata2,,,
Kehadiran kalian sebenarlah amat bermakna dalam hidup ku,,
Ini bukan sekadar kata2,,
Tapi hakikat yang nyata,,
Di mana kalian lah menjadi pendorong  ,kalianlah yang mencetuskan semangat,,
Di saat senang dan susah,,di saat suka duka,,,

TEMAN
Andai kehidupan kalian hari ini amat bahgia,,
Bersyukurlah kerana masih diberi peluang untuk merasainya,
Andai tidak,mohonlah pada pencipta
moga di beri petunjuk untuk mencari sinar kebahagian,,

TEMAN
Andai hari ini
anda telah mempunyai orang yang amat memahami ,menyayangi anda
Dan membuat hidup anda bermakna,,,
Diri ini  disini turut merasai  tempias kebahagian itu,,

TEMAN
Diri ini semakin sedar yang usia kita semakin meningkat,,
Maybe ada di antara kalian sudah berumahtangga,,tahniah kerna perkahwinan ini bukan sesuatu yang mudah dan anda berjaya,,,
Perkahwinan memerlukan pengorbanan sebenarnya,,,
Pengorbanan dimana anda perlu meninggalkan sesuatu yang pernah dilakukan bersama sahabat di saat anda single,,Btolkan?
Tapi mengertilah sahabat,,
Andai suatu hari nanti,,saya berkahwin ,,saya  pasti akan mengingati kalian walaupun kita tidak bertemu,ber sms,,,walaupun bakal teman hidup saya tidak benarkan kita bersama,,
Kerana kalian lah mewarnai idup saya,,,

TEMAN
Terima kasih kerana sudi menjadi SAHABAT saya dengan rela atau terpaksa,,
Saya menghargainya,,
Andai ada yang membenci,maafkan diri ini,,kerana setiap insan tidak sempurna,,
Saya mendoakan yang terbaik untuk kalian,,,
Dan saya juga mengharapkan  anda mendoakan yang terbaik utk saya,,,
Hidup dan mati kita belum pasti,,
Moga di berikan hidayah untuk menjadi yang terbaik,,,
Apa yang penting,,saya menyayangi,merindui kalian sebagai SAHABAT,,
Moga ukhwah yang kita bina ini berkekalan ,,,

·         Mood; tengah merindui insan2 yang bergelar sahabat,
·         Andai diantara kalian bakal berkahwin,tahniah,,



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails