I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, January 5, 2011


halO0000000000000..
erm,,,
hari ng aku happy la kot nge idop aku,,
bi,, okey lah lecturer aku,,
sporting gop ah,,
btw ,,aku harap aku dapat pick up,,
hehehe

actually,, aku nak ucap bday
kat anok dare ku,,
NUR ADRIANA ASYIKIN BINTI ROSLAN,,
cek teh nok ucapkan hapy bday to you!!!!!
cek teh jauh dari kamo,,tp dkat d hati
udah genap 2 taun umor kamoo bsok,,


jom nyanyi,,
hapy bday to you..............
hapy bday to you............
hapy bday to you............
hapy bday to yana......
hapy bday to you.......

sory la yana,,,cek teh x bagi paper pon,,
6t balik,,kalu cek teh ingat ,,cek teh wat alik ah something utk kamu,,

apa2 pon,,cekteh nak ucapkn trima kasih kat mok yana cos sdi sambot bday yana sblum cekteh berngkat ke UTM malam tuh...

ng gambor yg diambil gna hp cek teh,,
tp x comel ah,,




harapan cek teh agar yana menjadi manusia berguna di suatu hari 6t,,
jangan jadi bdak nakal,,
may your family proud with u,,
apa2 pon,, cek syng kamooo00000000..........
bye3,,
see u again,,,,,


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails