I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 3, 2011

first day on sem 2

wow,,
da lama x update,,
malas menguasai segalanya,,

jeng3!!!
setelah masok u,,,
ltih gler,,erm biasalah,,dah asyik terperap kat umoh,,tidow makan jer,,
skunk masa untuk aku bersenam,,bangun awal2,,tanam azam baru,,
erm,,paperpon,,hari ng biasa jer la,,,

dapat courseline untuk setiap subjek,,
jmpa kawan2 ,,
wow,,dgar2 cter bdak2 forecast dapat good rezak,,
aku x kisah,,memang diorng bjak,,
apa2 pon congrates u smua kwn2ku tersayang ,,,
dan untuk kawan2ku,,,
kita blajar sama2 neh,,kalu eka x pandai,,,please teach me,,dont leave me alone!!!!!
wow!!! budak BEN10 speaking,,metang2la ada course english sem ng,,
hak3,,

skunk aku dah bersyukur dgan apa yg aku ada
family,,kawan2,,
xtau lah aku nak cakap macamana ,,,every time ,,i need u all to support me,,

apa2 pon,,azam aku untuk new year ning,,
aku try untuk buat yg terbaek
n aku ingin menghargai diri aku seadanya aku,,,

to my self(eka syng),,
I LOVE U SO MUCH.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails