I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 6, 2010

aku tetap aku

petang yang suram

hari ni aku sngat teringatkan kuarga ku,,,
rindu gler,,,
tadi col nak cakap nge mok,,,tapi hajat x kesampaian,,
mak pergi maen skan,,
skan apa entah,,,
sukaneka kot,,,,
ayah plop maen futsal,,,lawokla plop,,,

xpa lah,,,dapat cakap degan anak sedara,,
da berbaloi kot,,
dia maen apa entah,,,sampai luka bibir,,
biasalah bdak2,,,baru nak mengenali dunia,,,
nak cba smua,,,
bla sakit menangis,,,
bla habis menangis maen smla walaupon dri still lagi dlm kesakitan,,,

cepat btul masa berlalu,,,da sebulan aku masok u,,,
mcm x percaya la plop,,,
ingatkan habis spm kat umoh jer,,,
kawen kot,,,kua3
dan2,,,akhirnya aku still smbng blajor,,

mate indstry,,,
what's that??????????
aku pon don't know,,
da dapat,,amik jelah

tapi aku akan try yang terbaek,,
aku harap orang yg dkat2 aku bleh support aku,,
dah la aku lemah bi,,
x tau la mcm mana aku nak hdop kat u ni,,

ni baru sem 1,,
orang tngah cbok dgan ptptn,,
aku pulak mcm xda pape...
ada ke patot aku kna isi 2 kali,,,ni memang x patot!!!!!!!
da lah x kuor ag result samaada aku dapat ke x,,
nahasla kalu aku x dapat,,,
nak cari maner duit,,,

ok ah dlu,,,nak layan fb dlu,,
see u again

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails