I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 27, 2010

aku n hidopku,,





minggu yang amat merimaskan,,memenatkan,,menyedihkan 1st time mingu ni aku menangis gler2 bengkak mata aku,, mak,ayah,yana, rindu! nak balik n rasa macam x nak mai dah cni,, dah la jauh,, sedehnya,, banyak btol dgaan dlam mengejar kmajuan dnia ng,, da la stdy ssoh,,(dugaan) kuiz pon x au jawab naper,,, n then send dgan blank paper,,kua2 ya Allah math method n statistic,, need me to think more ,,, banyak gler formula,, apa apa pon,, i will try da best for my future,, yang best nya,, minggu ni kmi hlagkan stress dgan p shoppng, dgan lin,,dila,,una,,fadz,,hani,,n k.trah,, ni pon lass minute pnya kptsan,, kak trah ah ning pnya pasal,, da la dalam 2oo lbih abih,,but still berbaloi,, kan nak raya da,,hehehe best sgt2,, pegi bkok pose kat rasa mas,, makan ayam percik.. nak p lagi rasanaya,, suka2!!!!!!!!!! ya Allah, aku bersyukur glerr cos aku dberi pluang utk dpat biasiswa jpa,,, terharu glerr,, n im still takot, takot x leh carry,, apa2 pon, skunk aku perlukan support kawan2 ,family ku to improve kerajinan stdyku,, to kuatkan semangatku yang seakan hilang,, terbang dbawa angin lalu... kua3 apa yang aku tgah pkirkan skunk ,,, jeng3 hehehe' balik kg,,,hohoho ,,,blik kg,,hati grang,, xsabar n memang xsabar,, lagi 1 minggu,, apa2 pon,,aku harap ramadan ni membawa seribu makna,, n memberi keberkatan dalam hidop aku,, amin,,
bye,,bye,,

2 comments:

  1. eka,,nagez lar puaz2 law 2 bley wat eka tenang,,biase lar idop manusia xlari dr dugaan,,kdg2 kte rse mcm dh putus asa ntok idop,,namun,,eka kne igt,,Allah hujani kte dgn dugaan kerana Allah syg kpd hambe-Nya,,kdg2 kte manusia nie yg slh erti,,eka,,lin tawu eka seorg yg tabah,,tros kan perjuangan eka,,pertarungan kte di cni msih pnjg lg,,anyway,,psl JPa 2 thniah taw,,xpe,,eka jgn gve up,,lin tawu eka bley score,,eka kn rajin,,hihi,,=p,,
    sme2 lar kte berjuang,,=)
    selamat hari raye eka,,
    maaf zahir batin,,
    maaf kan slh slap lin terhadap eka spnjg kte knl nih,,
    lin syg eka!!!=p

    ReplyDelete
  2. lin,,thanks cos sdi bagi support kat eka,,
    eka akan buat yang terbaek,,insyaAllah,,
    apa yang penting,,kta blajar sama2,,
    berjuang bermati2an,,
    slamat bkok pose,,moga tercapai hasrat nak makan NASI AYAM PENYET,,
    selamat hari raya..
    LOVE U TOO~~~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails