I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 10, 2010

sukarelawan***





suka ke ???????relaker?????kua3 bak kata kawanku,"komitmen" blehla,,, bestla jgop jadi skarelawan,, ada yang x bestnya,, yang bestnya ,, dapat baju percma,,hehe dapat makanan free,,( tu yang pntingtu) hahaha aku kna jaga ping pong n memanah,, kat ping pong,,aku macam ayam kepanasan jer,, xda kerja pon,, dahla akak kat c2 buat mka,,sakit aty nyer,, tapi aku sabar,,baeknyer ak,, kat memanah plop,,, xmenang tangan aku dibuatnya,, dahlah hjan lbat,,habis basah kertas yg aku nak catit,,,kua3 orang laen protect la jgop kertas tu,,tapi aku lagi bjok,,, tebeng biar kna air hujan ,,wawawa banyak jgop kerja,,catit mata jer pon,, lengoh ah,,kna pusing balik,, banyok kali gop,, tapi..,aku ska,, dan kini,, berakhirlah tugasku sbagai SUKARELAWAN~~ dan skunk aku tertanyer2,, adakah aku akan merelakan diriku lagi di masa dpan??????? hanya masa yang akan menentukan smua tue

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails